نحوه ی پرواز کردن

ساخت وبلاگ

محدود شدن شدن کاربران
این محتوای بدست وب سایت طراحی سایت گردآوری گردیده است

5- متن نامفهوم : استفاده از متن|محتوا|مطلب} ناخوانا و پاراگراف های طولانی ذهن را خسته ميكند . هميشه از خط های زیبا و با فونت مناسب استفاده كنيد تا چشم در خواندن خسته نشود . استفاده از حالت های بولد و زير خط دار در مکانمحل مناسب باعث واضح شدن محتوای شما خواهد شد .
6- تصاویر بسيار بزرگ : استفاده از تصوير در طراحي سايت اهميت ويژه اي دارد . اما گاهي اين عكس ها بعلت حجم زياد مانع لود شدن سريع صفحه سايت شما ميشود و بيننده را ترغيب به بستن پنجره سايت شما ميكند ! هنگام استفاده از عكس حتما آن را با برنامه هايي مانندphotoshop براي استفاده در تارنما بهينه كنيد تا از كمترين نحوه ی پرواز کردن...

ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : swcsw weafewfwa بازدید : 465 تاريخ : دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت: 15:11

تور هند؛ هندوستان با نام رسمی جمهوری هندوستان کشوری در جنوب آسیا می باشد که مرکز آن شهر دهلی نو است.گردشگری در سرزمین هند از نظر اقتصادی خیلی بااهمیت می باشد و به تندی هم در روند روبه جلو رفتن می باشد.

متوسط قیمت مواد غذایی

غذا در دهلی ارزان است به شرطی که از دکه‌های خیابانی غذا تهیه کنید. مسلم است که اگر بخواهید در رستوران‌های توریستی غذا میل کنید بودجه‌ی شما سریع تر تمام خواهد شد. صبحانه: معمولا هتل‌ها به همراه اجاره‌ی اتاق وعده‌ی صبحانه را هم ارایه می دهند، اما اگر اینگونه نبود می توانید در دکه‌های خیابانی و رستوران های معمولی غذای ارزان میل کنید. یادتان باشد قیمت رستوران های غربی گران‌تر است. (۸۰ تا ۱۵۰ روپیه)

ناهار: شما می توانید با هر نوع بودجه ای در این شهر غذا میل کنید. اما حقیقت امر این است که رستوران ها هرچقدر بهتر باشند هزینه‌های بالاتری را از شما کسر خواهند کرد. پس اگر محدودیت زیادی در بودجه دارید کمی قانع باشید و در غذافروشی‌های محلی روزگار را سر کنید. (۱۰۰ تا ۲۵۰ روپیه)

 

هند

شام: اگر نشستن در رستوران های خوب را برای صرف شام انتخاب کنید، باز هم می توانید وعده‌های غذایی ارزان پیدا کنید، اما نسبت به وعده های دیگر باید کمی بیشتر هزینه کنید. (۲۰۰ تا ۴۰۰ روپیه) مک دونالد: در دهلی هزینه‌ی یک وعده غذای مک دونالدی! در بهترین حالت خود معمولا بیش از ۹۵ روپیه نمی‌شود. اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه به کدام سبک از غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید، می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز یک هفته‌تان را با پرداخت به ترتیب حدود۱۶۲۲ و۱۲۶۸ روپیه تهیه کنید. به یاد داشته باشید محاسبه قیمت‌ها بر اساس میزان کالری استاندارد و مواد غذایی مورد نیاز یک انسان سالم و بالغ تنظیم شده است که اقلامی چون نان تازه، برنج سفید، تخم مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی مرغ (پوست کنده و بدون استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی و کاهو می‌شود. مسلم است که اگر مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.

هند
هزینه‌ی حمل و نقل

چهار انتخاب اصلی برای استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی در دهلی عبارتند از اتوبوس، مترو، تاکسی و تاکسی‌های ۳ چرخ. بیش از ۲,۰۰۰ اتوبوس عمومی در این شهر مشغول خدمت رسانی هستند اما متاسفانه اغلب آن ها راحتی و استاندارد اتوبوس های غربی را ندارند. البته تعدادی از آن ها دارای سیستم تهویه مناسب هستند که با رنگ قرمز مشخص شده‌اند.

هند

سیستم متروی این شهر جدیدترین وسیله‌ی نقلیه‌ای است که اضافه شده است و به صورت مکرر اقدام به جابجایی مسافران می کند. در حال حاضر ۶ خط مترو در اطراف شهر، تعداد زیادی ایستگاه را پوشش می دهند. با این وجود راحت‌ترین راه برای دسترسی به بیشترین نقاط شهر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخری هند بروید .

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : swcsw weafewfwa بازدید : 418 تاريخ : يکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت: 13:20

راه اندازی پایگاه اینترنتی رایگان
این مطلب توسط مرکز طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.
اين روزها سايت هاي زیادی هستند که امکان ايجاد يک وبسايت رایگان را به شما ميدهند و براي ايجاد کردن يک صفحه ي شخصي لازم نيست حتما يک تارنمای جداگانه براي خود راه اندازي کنيد. در ادامه برخي از اين پایگاه های اینترنتی و امکانات آنها را معرفي ميکنم:

سرويس گوگل سایت : يکي از بهترين و مطمئن ترين سرويس ها براي ايجاد وب سایت شخصی است. امکان آپلود فايل ، تصویر و آهنگ را به شما ميدهد و ميتوانيد با چند دقيقه وقت صرف کردن، يک وب سايت با آدرس دلخواه ايجاد کنيد. اين سرويس براي معلمان و اساتيد دانشگاه که نيازمند آپلود فايل هاي درسی هستند بسيار مناسب است .


سرويس weebly.com : اين سایت قالب های آماده ی زیادی دارد که ميتوانيد يکی را انتخاب کنيد و آنرا مطابق ميل خود تغيير دهيد. اين سایت اجازه آپلود انواع فايل را نيز به شما ميدهد. همچنين ميتوانيد HTML پایگاه اینترنتی خود را بصورت دستی تغيير دهيد و کدهای مورد نظر خود را نيز به پایگاه اینترنتی اضافه کنيد.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : swcsw weafewfwa بازدید : 417 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 20:06

تور گرجستان به دلیل جای گرفتن در میان اروپا و قاره آسیا این توانایی را دارد خاطره ی خاصی برای توریستها بسازد.ساخت  باستانی و تاریخ کهن این کشور در امتداد پیشرفت   فرزندان تازه این سرزمین توانسته شرایط جالب و تماشایی را برای گردشگران پدید آورد.گفتنی است .

ناهمواری‌ها

کشور گرجستان عمدتاً کوهستانی است. بیش از ۸۰٪ قلمرو این سرزمین را کوهستان‌ها و تپه ماهورها پوشانده‌است. فعالیت‌های عادی مربوط به زلزله در نواحی دارای ساختار آتشفشانی در گرجستان جنوبی آشکار شده‌است.

برخلاف کلیات عمومی کوه شناسی، قسمت گرجستان قفقاز بزرگ، در مطابقت با زمین‌شناسی و ساختار اصلی ناهمواری، به سه قسمت غربی، مرکزی و شرقی تقسیم شده‌است.[۹]
قفقاز بزرگ
تصویر ماهواره‌ای قفقاز

با گذر از غرب به شرق در امتداد رشته کوه قفقاز بزرگ، امکان مشاهدهٔ افزایش تدریجی آب پخشان اصلی بین رودخانه‌های دامنه‌های شمالی و جنوبی و همچنین کوه‌های نوک نیزی که به طرف سواحل دریای سیاه و اراضی پست کولخیس، کشیده شده‌اند، وجود دارند. همهٔ نواحی کوهستانی که بین دره «پسو» و مرزهای شرقی جمهوری خودمختار آبخازیا کشیده شده‌اند، «قفقاز غربی» نامیده می‌شود. رشته اصلی قفقاز غربی همچون برآمدگی‌های عظیمی، پوشیده از قلل صخره‌ای برافراشته‌است که در بین آن، یخچال‌هایی در عمق حفره‌های سیرکی قرار دارند. ستیغ عظیم قفقاز بزرگ، نزدیک هزار متر بالاتر از خط برف‌های دائمی است. گذرگاه‌های کوهستانی، که در اغلب موارد، جاده‌ای مالروست. در ارتفاع ۲۴۰۰ تا ۳۰۰۰ متری از سطح دریا قرار دارند.

قلل قفقاز بزرگ پوشیده از برف‌های دائمی است. واریزهای موجود درپای قله‌ها حاصل قرن‌ها فرسایش هوازدگی است. اختلاف شدید بین دمای شبانه روز، سبب تخریب حتی سنگ‌های سختی جون گرانیت، گنیس و شیست‌های دگرگون می‌شود که بیشترین قسمت رشته کوه‌ها را تشکیل می‌دهند.

آبشارهای یخی که از زبانه‌های یخچالی تشکیل می‌شود، بر روی حصارهای سنگی جریان می‌یابد و به درون دره‌های تنگ و عمیق سرازیر می‌شود. این آبشارها تعداد بی شماری جویبار و نهر را تغذیه می‌کند که رودهای کوهستانی در پایین تشکیل می‌دهند.

در قسمت شرقی قفقاز غربی، رشته کوه‌های آهکی کوتاه ترند و برآمدگی‌های نسبتاً کوتاهی را تشکیل می‌دهند. یکی از این رشته کوه‌ها توسط رود گالیدزگا به طور عمیق بریده شده‌است. از بالای کانیون، مجدداً می‌توان دامنه‌های شیبدار کوه‌ها را دید. این‌ها، هرچند از آهک تشکیل نیافته‌اند، اما عمدتاً ماسه سنگ‌های سخت صخره‌های آتش فشانی قدیمی هستند.

در پرتگاه‌های نوک تیز، که اخیراً با جنگل‌های غیرقابل نفوذی پوشیده شده، یکی از مراکز صنعتی گرجستان، شهر تقوارچلی قرار دارد که در دورهٔ شوروی ساخته شده‌است. در این ناحیه، زغال سنگ در ماسه سنگ‌های ژوراسیک یافت شده‌است.[۱۰]

امیدواریم که تور لحظه آخری گرجستان به شما خوش بگذرد

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : swcsw weafewfwa بازدید : 414 تاريخ : پنجشنبه 26 بهمن 1396 ساعت: 14:13

آسان ترین و مناسب ترین راه خرید کاندم را این سایت برای شما هم وطنان گرامی فراهم کرده می باشد به این طریق که برای خرید کاندم  برخلاف سایت های دیگر که یک ابهام ایجاد میکنند و هزینه های خریداری کاندم مشخص نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت  خرید کاندوم می باشد.

– مراقب عضلات کف لگن باشید

احتمالا درباره محاسن کگل (ورزش هایی برای تقویت عضلات حمایت کننده مجرای ادراری، مثانه، رحم، راست روده (رکتوم)، مقعد و واژن در کف لگن هستند) خوانده اید. هرچه واژن تنگ تر باشد، رابطه جنسی بهتر خواهد بود. اما این احتمال وجود دارد که، در این زمینه اشتباه کنید. زنان این عضلات را به اندازه کافی نگه نمی دارند. گفته می شود بهتر است، عضلات کف لگن تان را برای ۵ ثانیه نگهدارید و رها کنید و این کار را ۱۰۰ بار و سه بار در روز انجام دهید. اگر به نظرتان زیاد است، می توانید بخشی از آن را هنگام رابطه جنسی انجام دهید.

 

– از نظر جنسی فعال باشید

این اتفاق در هر صورت برای واژن می افتد، بنابراین اگر آن را تحریک نکنید و جریان خون را به این منطقه افزایش ندهید، بافت و عضلات این ناحیه تغییر می کند. جریان خون برای ایجاد لذت مهم است که در اثر افزایش سن آن را به تدریج از دست می دهید. علاوه بر این اگر نگران بارداری نباشید، مایع منی خود اثر ضدپیری دارد. این به دلیل هورمون ها، اسیدهای چرب و ترکیبات ضد التهابی است.

 

– ورزش کنید

برای تمرین بیشتر ماهیچه های واژن، بهتر است ۱۵ دقیقه در روز روی توپ های سوئیسی ( gymball) بنشینید. این کار بدون انجام فشار، تنها نیروهای ماهیچه های کف لگن را منقبض می کند. شاید به نظر برسد اتفاقی نیفتاده است، اما این یک راه بسیار کارآمد برای حفظ کف لگن است

موضوع این وب سایت فروشگاه کاندوم } می باشد.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : swcsw weafewfwa بازدید : 349 تاريخ : چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت: 12:30

انتخاب  تور لحظه آخری روسیه, به قصد تماشای مناطق شیک سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل دیدنی آن میتواند که  گزیده ی خوبی گردد.اما باید این موضوع  را در نظر داشت که سرزمین روسیه به دلیل قرب به قطب شمال دارای جوی بادمای پایین است که این توصیه برای خیلی ها دوست داشتنی نیست.

روسیه (به روسی: Россия، واج‌نویسی: راسیا) با نام رسمی فدراسیون روسیه (Российская Федерация، واج‌نویسی: راسیسکایا فدراتسیا) پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی؛ و نیز با دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد. روسیه با ۱۴ کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی دارد و با کشورهای پیرامون دریای برینگ، دریای ژاپن، دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک ارتباط دریایی دارد.

روسیه با ۱۷٬۰۷۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت، پهناورترین کشور جهان است. پهناوری روسیه کمتر از دو برابر مساحت کانادا یا چین یا ایالات متحده آمریکا و بیشتر از یک دوم مساحت قاره آفریقا است. این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده‌است و بیشتر مناطق کشور سردسیر و کم بارش است. به همین دلیل بیشتر مناطق این کشور (به ویژه سرزمین بزرگ سیبری) خالی از سکنه هستند و کشاورزی در این مناطق میسر نیست. پایتخت روسیه شهر مسکو است که در باختر و بخش اروپایی کشور است و بزرگترین شهر اروپا است.

روسیه با حدود ۱۴۳ میلیون نفر (در سال ۲۰۱۳) جمعیت نهمین کشور پرجمعیت دنیاست. تراکم جمعیت روسیه ۸٫۴ نفر در هر کیلومتر مربع است که از پایینترین نرخهای تراکم جمعیت در جهان است. همچنین نرخ رشد جمعیت در این کشور منفی است. بیشتر جمعیت روسیه در غرب این کشور (بخش اروپایی) زندگی می‌کنند. بر اساس سرشماری سال ۲۰۱۰ حدود ۸۱ درصد از مردم این کشور از قومیت روس هستند. در مجموع ۱۶۰ گروه قومی در این کشور زندگی می‌کنند. تاتارها ۳٫۹ درصد جمعیت روسیه را تشکیل می‌دهند و بزرگترین اقلیت قومی این کشور محسوب می‌شوند. اقوام اوکراینی، چوواش، باشقیر، چچنی، و ارمنی نیز هر یک بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارند و آوارهای قفقازی، بلاروسی‌ها، آسی‌ها، آذربایجانی‌ها و قزاق‌ها از دیگر اقوام پرجمعیت روسیه هستند.

زبان رسمی روسیه، زبان روسی است؛ ولی ۲۷ زبان رسمی دیگر نیز در جمهوری‌ها و مناطق خودگردان این کشور وجود دارد. روسیه کشوری فدرال با تقسیمات کشوری پیچیده‌ایست و شامل ۸۳ واحد فدرال از جمله ۲۱ جمهوری خودگردان می‌شود. روسیه فرهنگ پرباری دارد و نویسندگان معروفی مانند تولستوی و داستایوفسکی روسی بوده‌اند.

امیدواریم که تور ارزان روسیه به شما خوش بگذرد

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : swcsw weafewfwa بازدید : 382 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 12:46

برگزیدن  تور روسیه, به قصد دیدن شهرهای شیک سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل جذاب آن میتواند که  گزیده ی خوبی باشد.ولی باید این نکته  را توجه کرد که کشور روسیه به دلیل نزدیکی به قطب شمال دارای آب و هوای بادمای پایین می باشد که این نکته برای خیلی ها دوست داشتنی نیست.








- برای بازدید از کاخ کرملین به زمان کافی نیاز دارید .
برای بازدی از این کاخ باید وقت کافی داشته باشید چراکه باید از شش کلیسا و موزه دیدن کنید .
برای بازدید از این کاخ برنامه دیگه ای نداشته باشد . و صبور باشید .
هزینه ورود به کاخ کرملین برای افراد غیر روسی گران است و فروشنده های بلیط انگلیسی نمیدانند در نتیجه تهیه بلیط و ورود به کاخ کلافه کننده ست .
برای دیدن از موزه آرموی به وقت و تحمل بیشتری احتیاج دارید. چراکه در این موزه طلا و جواهرات و الماس نگهداری می شود و برای خرید بلیط ها باید 45 دقیق قبل از ورود به موزه اقدام کنید .



 

 

5- فکر رانندگی را از ذهن خود خارج کنید .
در این شهر شلوغ و پر ترافیک هزینه کرایه اتومبیل زیاد است بنابراین در شهر مسکو بهتر است از مترو استفاده کنید .


6- در رستوران هایی که پیش خدمت ها لباس سنتی برتن دارند هزینه غذاها بالاست و اصلا رگ و بوی غذاهای سنتی مسکو را ندارند .
به جای آن میتوانید در استولووایا غذا را نوش جان کنید .


7-  کور رنگ نشوید!
در مسکو هرجایی را نگاه کنید خاکستری ست . بنابراین به پاک های رنگانگ مسکو بروید تا چشمان شما به یک رنگ عادت نکند.


8-  سوغاتی‌های معمول را نخرید.
برای خرید سوغاتی در مسکو به بازار های سنتی شهر بروید و اشیا آنتیک را خریداری کنید چرا که میتواند خیلی از عروسک هایی که دست فروشان مسکو به شما اصرار میکنند بخرید ،بهترند.

امیدواریم که تور ارزان روسیه به شما خوش بگذرد

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : swcsw weafewfwa بازدید : 354 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 13:33

تور ارزان هند؛ هندوستان با اسم رسمی جمهوری هندوستان کشوری در پایین قاره آسیا است که مرکز آن دهلی نو است.تور سرزمین هند از لحاظ هزینه ها خیلی مهم می باشد و به تندی هم در حال روبه جلو رفتن می باشد.

مالیات :

در هتل ها مالیات با توجه به میزان خدمات، سطح هتل و موقعیت هتل از لحاظ شهری و منطقه ای متفاوت است و از 5% تا 12.5% متغیر است. مالیات های رستوران ها نیز استان به استان با هم فرق دارند ولی به طور کلی میتوان آن را در محدوده 10% تا 15% منظور کرد.
انعام :در هند افرادی هستند که واقعاً محتاج غذای روزانه شان هستند پس به شما که به عنوان یک توریست به آنجا میروید به چشم یک ثروتمند نگاه میکنند بنابراین بهتر است همیشه 20 یا 30 روپیه آماده داشته باشید، برای مثال انعام کسی که یک روز کامل را به شما اختصاص داده می تواند 200 تا 300 روپیه باشد.هند
سرویس بهداشتی :

در هند مهمترین نکته در مورد سرویس های بهداشتی محلی به همراه داشتن دستمال است، زیرا معمولاً به خاطر مشکل ساز بودنش در سیستم های سرویس از آن استفاده نمی کنند.هند
صرفه‌جویی در هزینه ها در خرید :عدادی مکان در دهلی وجود دارد که اجناس را با قیمتی استثنایی به فروش می‌رسانند. سری به Sarojini Nagar بزنید و اجناس را با همان کیفیتی که در خیابان پنجم نیوروک وجود دارد خریداری کنید. در اینجا می توانید انواع برندها از جمله Old Navy, H&M, Seal, Oshkosh, Cherokee را پیدا کنید. شاید بپرسید تفاوتش در چیست؟ تفاوت در این است که اگر این اجناس را با قیمت ۴۰ یا شاید ۸۰ دلار در شهر خودتان خرید می کنید، در اینجا می توانید با پرداخت تنها ۵ دلار یا حتی کمتر آن‌ها را صاحب شوید. شاید عجیب به نظر برسد ولی حقیقت دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخری هند بروید .

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : swcsw weafewfwa بازدید : 391 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 16:29

می توان بیان کرد تور ارزان ترکیه   با نگاهی به موقعیت سرزمین ترکیه به عنوان مرز مابین آسیا و اروپا  هرساله دردید افراد بسیاری از مردمانی که فکر یک مسافرت تفریحی  عالی را دارا می باشد قرار می گیرد.

گردشگری و تورهای ترکیه بیشتر بر اساس تاریخ ترکیه و مکان های تاریخی آن متمرکز شده است.همچنین آرامش موجود در استراحتگاه های ساحلی دریای اژه و مدیترانه باعث جذب توریستهای فراوانی برای ترکیه می شود.فرهنگ متنوع و چشمه های آبگرم نیز از موارد دیگری است که هر ساله باعث افزایش درخواست ویزای تور ترکیه از سراسر دنیا میشود.در سال 2012 ترکیه با جذب 42 میلیون توریست خارجی در رتبه ششم محبوب ترین مقاصد توریستی جهان قرار گرفته است.از معروف ترین شهرها و تورهای ترکیه می توان به تور استانبول, تور آنتالیا, تور آنکارا و تور کوش آداسی اشاره نمود.آنتالیا بیشتر به عنوان قطب گردشگری ترکیه شناخته می شود و بیشتر توریستهایی که به قصد خرید به ترکیه می آیند، استانبول را انتخاب می کنند. اما اگر قصد خرید دارید بازار آنتالیا، مرکز خرید دیپو، مرکز خرید تراسیتی و مرکز خرید شی مال از بهترین و کامل‌ترین مراکز خرید این شهر می باشند.

تقریبا هرکسی تعریف سواحل آنتالیا را حداقل یک بار شنیده‌ است. آنتالیا علاوه بر پلاژهای خصوصی هتل‌ها، دو ساحل عمومی هم دارد که به نامهای ساحل ماسه‌ای لارا و مجموعه‌ی کُنی‌آلتی معروف هستند در تور ترکیه می توانید از این تفریحات بهره مند شوید .

ساحل لارا، یکی از پرطرفدارترین سواحل آنتالیا می باشد که در شرق شهر قرار گرفته و بیشتر هتل‌های شهر هم در همین منطقه قرار گرفته اند. در آنتالیا نباید نگران جای اقامت‌ باشید زیرا در شلوغ‌ترین روزهای تعطیلات هم هتل خالی پیدا می‌شود. علاوه بر اینها هزینه‌ی اقامت در آنتالیا بسیار ارزانتر از شهرهای دیگر و حتی کشورهای توریستی دیگر می باشد.برای دیدن اگر به دنبال اقامت در یک هتل شیک و لوکس هستید، هتل مردان، هتل کنکورد و هتل اورنج کانتی یکی از بهترین انتخاب‌ها می تواند باشد. اگر از ساحل لارا ده کیلومتر به سمت شرق بیایید، آبشار دودَن را خواهید دید که به دریا می‌ریزد و بازارچه‌ی صنایع دستی کوچکی هم در کنارش موجود است.

امیدواریم که تور ارزان ترکیه به شما خوش بگذرد.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : swcsw weafewfwa بازدید : 359 تاريخ : پنجشنبه 19 بهمن 1396 ساعت: 14:14

باید گفت تور ترکیه   با نگاهی به جای کشور ترکیه به عنوان نقطه ی صفری میان خاورمیانه و اروپا  هرساله دردید افراد کثیری از مردمانی که انگیزه ی یک گردش چندهفته ای  خوب را دارا می باشد قرار می گیرد.

آنتالیا (به ترکی استانبولی: Antalya) نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است  این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خود نمائی می‌کند. در این شهر و در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه‌ایچی (درون قلعه) قرار دارد. بافت خاص منطقه که شامل خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه‌های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می‌کند.

آنتالیا شهری است که هیچ توریستی از آن خسته نمی شود و همه نوع مسافری از انتخاب تور ترکیه و رفتن به آنتالیا لذت می برد. این شهر ساحلی مرکز گشت و گذار، خرید، خورد و خوراک و بازی های آبی است. شهر آنتالیا در منطقه مدیترانه و در غرب ترکیه قرار گرفته است که از سمت شمال با شهر بوردور از جنوب به دریای مدیترانه، از شرق با شهر سریک و از غرب با شهر کورکوتلی و از جنوب غرب با شهر کمر احاطه شده‌است.

تنها رودخانه این منطقه رود آکسو می‌باشد که در انتها به آبشار دودن منتهی می‌شود.

امیدواریم که تور لحظه آخری ترکیه به شما خوش بگذرد.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : swcsw weafewfwa بازدید : 346 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 15:52

ارتباط یوزر فرندلی بودن پایگاه در فروش آنلاین پارت چهارم

رنگ آمیزی خوب
داشتن رنگ های مناسب در صفحاتتان نیز باعث افزایش یوزرفرندلی شدن وب سایت شما خواهد شد . تصور کنید صفحات وب شما دارای پس زمینه ای تیره و فونتی زرد است ، در این چنین شرایطی کدام کاربر حاضر است به مدت چند دقیقه در پایگاه شما به دنبال محصولات مورد نظر خود خواهید کرد ؟! سعی کنید در رنگ بندی پایگاه خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم بازدیدکننده را خسته نمیکند ، این مسئله در مقدار ماندگاری کاربر در صفحات شما بسیار مهم میباشد .

ساخت بخش نظرات در پایگاه
میتوانید با شنیدن انتقادات و پیشنهادات مخاطبین و بررسی نظرات آنها تمامی کمبود های پایگاه خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت کاربران ، پایگاه خود را نیز بیش از پیش قدرتمند کنید . استفاده از نظرات کاربران میتواند فواید زیادی برای سایت شما داشته باشد که اصلی ترین آن  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در وب سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن لینک های سایت
یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه یوزرفرندلی سایت شما ، سالم بودن آدرس های سایتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا دکمه های میانبر و لینک های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر آدرس با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما سعی کنید تا این لینک را امتحان کرده تا صحیح کار کند زیرا اگر کاربری روی لینک شما کلیک نماید اما آدرس آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از سایتتان نخواهد بود. این مسئله به سئو پایگاه شما نیز کمک خواهد کرد .

اثر سادگی سایت در بازاریابی آنلاین قسمت 3

قابلیت سرچ حرفه ای در سایت
یکی از اصلی ترین عوامل کاربرپسندی ، قراردادن بخش جستجوی پیشرفته در وب سایت میباشد. هنگامی که شما تعداد زیادی کالا برای عرضه دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود دسته بندی های کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم احتمال دارد کاربر نتواند کالای مد نظر خود را از میان انبوه کالاهای شما پیدا کند . در این حالت وجود قسمتی برای جستجو به صورت حرفه ای در سایت شما بسیار فایده خواهد داشت. هنگامی که مشتری بتواند با سرچ در میان کالاهای شما به سرعت محصول مد نظر خود را پیدا کند باعث میشود میزان کاربرپسندی وب سایتتان به میزان قابل توجهی افزایش یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.

بخش ها و آیکون های میانبر مناسب
میتوانید با به کاربردن دکمه ها و علائم میانبر کار را برای کاربران بسیار آسان کنید ، مثلا میتوانید با گذاشتن یک دکمه ثبت سفارش در آخر متن مربوط به هر محصول بازدیدکننده را به صفحه خرید مربوط به این محصول منتقل کنید یا مثلا با گذاشتن دکمه اضافه به سبد خرید شرایطی برای کاربران فراهم کنید که به راحتی کالاهای مد نظر خود را به سبد اضافه کرده . طراحی سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : swcsw weafewfwa بازدید : 338 تاريخ : پنجشنبه 12 بهمن 1396 ساعت: 12:25