نحوه ی پرواز کردن

ساخت وبلاگ

فراگیری ترکیب های معین کردن هزینه طراحی سایت با گارانتی

قیمت طراحی سایت یکی از ویژگی هائی که در تمامی بلاگ ها به نوعی رعایت می شود ، ماهیت انتشار و استقرار اطلاعات بر روی بلاگ بر اساس یک نظم زمانی خاص است ( تقویم اطلاعاتی ) . وبلاگ مشابه یک مجله و یا روزنامه online می باشد که مولف آن می تواند در ارتباط با موضوعات متفاوت در زمان دلخواه ، در آن اطلاعاتی را درج و منتشر نماید. تعداد زیادی از بلاگ ها دارای مجموعه ای جالب و ارزشمند از لینک ها به سایر بلاگ ها ویا سایت هائی می باشند که مولف بلاگ آنان را مثبت و مفید ارزیابی می نماید.
سایت الکسا که قدرت جستجوشو از گوگل قرض کرده در این زمینه ابزار های بسیار پیشرفته ای داره که شما رو قادر میکنه تا با بقیه خودتونو مقایسه کنید و تعداد طرفدارانتون رو هم بفهمید . وارد سایت الکسا بشین و بالای صفحه روی گزینه Traffic Ranking کلیک کنید . اسم سایت یا وبلاگتون رو بدید و enter کنید . امتیاز رنکینگ شما و سایت های مرتبط با سایت شما را در این صفحه به شما نشون میده .

دکمه traffix details را اگر بزنید میتوانید امتیاز خود را در 6 ماهه گذشته در بین 100000 سایت تاپ دنیا ببینید . همچنین در همین بخش یک کادر زیر نمودار هست که امکان اینو به شما میده که اسم یه سایت دیگه رو وارد کنید تا اون سایت رو با سایت شما مقایسه کنه .
جامعه شبکه ای : پدیده وبلاگ نویسی فرصت ها و پتانسیل های مناسبی را در جامعه شبکه ای ، ایجاد می نماید. نویسندگان وبلاگ ها به مرور زمان توسط خوانندگان خود شناخته خواهند شد. بدین ترتیب آنان در معرض فرصت هائی قرار خواهند گرفت که شاید هرگز تصور آن را نمی کردند. در جامعه شبکه ای هر شخص می تواند دارای سهمی در تولید و ارائه اطلاعات داشته باشد و خود نیز می تواند از دستاوردهای اطلاعاتی دیگران استفاده نماید. شبکه فوق نظیر شبکه های نظیر به نظیر بوده که یک کامپیوتر می تواند در یک لحظه از منابع موجود بر روی سایر کامپیوترها استفاده نماید و هم می تواند منابع مورد نظر بر روی سیستم خود را جهت استفاده در اختیار سایر کامپیوترها قرار دهد . جامعه شبکه ای دارای ایستگاههائی ( انسان ) است که در آن هر یک سهمی در تولید و ارائه اطلاعات و استفاده از اطلاعات دیگران را بر عهده خواهند داشت .
سایت مارکت لیپ نیز این امکان رو به شما میده که سایت خودتونو با 3 سایت دیگر مقایسه کنید . این سایت امتیاز شما رو در سایت های yahoo , msn , google, hotbot , AOL ,altavista با رقبای شما مقایسه میکنه و تعداد لینک داده ها به شما رو هم مشخص میکنه . همچنین میتونین خودتونو در یک زمینه خاص مثلا در زمینه آموزشی با بقیه مقایسه کنید .
بر اساس بررسی انجام شده توسط موسسه تحقیقاتی Jupiter، تقریبا" دو درصد کاربران اینترنت دارای بلاگ می باشند. اکثریب قریب به اتفاق افرادی که دارای وبلاگ می باشند به صورت Dial-upبه اینترنت دستیابی نموده و بیش از نیمی از آنان دارای درآمدی پائین تر از شصت هزار دلار در سال! می باشند.هفتاد درصد بلاگ ها متعلق به افرادی است که بیش از پنج سال است که از اینترنت استفاده می نمایند . ( منبع Blogging by the number ) . بیش از پنجاه درصد وبلاگ هائی که توسط موسسه بین المللی تکنولوژی و علوم انسانی ، پیمایش شده است نشاندهنده این واقعیت است که آنان به زبان انگلیسی نوشته شده و ده زبان برتری که وبلاگ ها با آنان نوشته شده اند به ترتیب : پرتقالی ، لهستانی ، فارسی ، فرانسوی ،اسپانیائی ، آلمانی ، ایتالیائی ، هلندی و ایسلندی می باشند .



اگر میخواهید ببینید سایت شما در بین سایت های رقیب چقدر جلوتره چی کار میکند ؟ طبق چه چیزی خودتونو با بقیه مقایسه میکنید ؟
اشتراک دانش یکی از مهمترین دستاوردهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات می باشد. بدین منظور می توان از روش های متفاوتی نظیر شرکت در همایش ها ، مباحث علمی ، کتاب ، روزنامه ها و سایر موارد دیگر ، استفاده نمود. هر یک از روش های فوق دارای مزایا و محدودیت های مختص به خود می باشند . محدودیت زمانی ، مکانی و میزان تعامل اطلاعاتی با مخاطبان از جمله چالش های اساسی در ارتباط با هر یک از روش های فوق می باشد .

نشر اطلاعات و دانش شخصی با استفاده از پتانسیل های وب ( نظیر انتشار مقالات ) و وبلاگ ها ، ضمن غلبه بر محدودیت های زمانی و مکانی ، حق انتخاب مخاطب را ارج نهاده و بستری مناسب برای تعاملات اطلاعاتی دوسویه را فراهم نماید.

 انتشار دانش و تجارب شخصی در قالب وبلاگ ها ، گزینه ای پیشرفته و مناسب در ارتباط با امر تحقیقات و اطلاع رسانی صحیح و به موقع می باشد. توسعه پایدار در هر کشوری مستلزم ارج نهادن به امر تحقیق و پژوهش و اطلاع رسانی سریع و صحیح است . در صورتی که پدیده وبلاگ نویسی را از این زاویه مورد توجه قرار دهیم به جایگاه ارزشمند آنان در ایجاد شبکه های گسترده نشر دانش و ارتباطی بیشتر پی خواهیم برد( دریافت سریع بازخوردها در ارتباط با ایده های ارائه شده ، تسهیل در ارتباط بین محققین ، طبقه بندی محتوی در زمنیه های مختلف ) .

برای فراگیری به بلاگ تعرفه طراحی سایت دنبال کنید .

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : قیمت,هزینه,تعرفه, نویسنده : swcsw weafewfwa بازدید : 345 تاريخ : دوشنبه 5 شهريور 1397 ساعت: 14:57

معرفی طریقه های  حساب کردن تبلیغات گوگل ادوردز تخصصی

آیا از پرداخت هزینه های گزاف تبلیغات گوگل ادوردزخسته شده اید ؟

میخواهید بدانید چطور هزینه های شما در تبلیغات گوگل adwords هدر می رود ؟

میخواهید بدانید چطور می توان از هدررفت هزینه های تبلیغات google جلوگیری کرد و در هزینه هایتان صرفه جویی کنید ؟

ویدئوی زیر را ببینید .

 

لابراسئو با سالها تجربه در زمینه خدمات بهینه سازی سایت و تبلیغات گوگل بهترین خدمات ادوردز را فقط برای مشتریان خاص ارائه می دهد .

ما تمام سعیمان در ادوردز در این مساله روی این است که با وجود ارائه کمترین قیمت , با کیفیت ترین خدمات ادوردز را ارائه بدهیم .

متاسفانه چیزی که در ایران نامش را خدمات ادوردز می گذارند و فقط یک بنگاه شارژ دلار است نه خدمات ادوردز

بنابراین مجموعه لابراسئو تصمیم گرفته به برخی از استفاده کنندگان ادوردز که میزان استفاده شان متوسط و یا بالاست این خدمات حرفه ای را ارائه دهد .

این خدمات حرفه ای چیست ؟

 

گزینه ساخت اکانت و حساب کاملا معتبر

برگزاری جلسه مشاوره برای تعیین دقیق کلمات

ایجاد طرح تبلیغاتی پر بازده

مشاوره در ساخت صفحات لندینگ پیج

گزینه مشاوره تخصصی در افزایش نرخ تبدیل بازدید به مشتری

افزایش qulity score صفحات برای کاهش هزینه

و در نهایت ارائه خدمات ادوردزی که منجر به افزایش چندین برابری در آمد باشد.

تعرفه ها و پکیج های ادوردز .

نکته : هزینه ای که شما می پردازید برای تبلیغات گوگل فقط قیمت میزان شارژ دلار نیست.

ممکن است دفاتری دلار را برای شما ارزان تر شارژ کنند اما بخاطر عدم کیفیت حسابها و بالا بستن قیمت کلیک ها و عدم مدیریت صحیح اکانت هزینه تمام شده برای شما چندین برابر گران تر خواهد بود .

ما تضمین می کنیم که تمام سعیمان را می کنیم هزینه تمام شده برای شما به پایین ترین حد ممکن برسد.

چطورر به لابراسئو اعتماد کنیم؟

لابراسئو که یکی ازبخش های شرکت داده پردازان ایفانت می باشد .

شرکت ایفانت به آدرس efanetco.com یک شرکت ثبت شده به شماره ثبت 11072 است .(برای مشاهده اساسنامه شرکت به سایت روزنامه رسمی قوه قضاییه مراجعه فرمایید)

شرکت ایفانت دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن تجارت است .

شرکت ایفانت دارای لوگوی ارشاد ازساماندهی وزارت ارشاد است .

برای توضیح https://labraseo.com/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%B2 رجوع کنید

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : تبلیغات گوگل,ادوردز, نویسنده : swcsw weafewfwa بازدید : 376 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 13:24

معارفه سبک های بخش ها آموزش lync server 2013 در موسسه براحتی

راه حل جامع شرکت مایکروسافت در زمینه unified communication مجموعه Lync server می باشد آخرین نگارش این محصول در سال 2013 عرضه گردیده و دارای ویژگی های جذاب و پر کاربردی از جمله HD video conferencing می باشد این محصول قابلیت کارکرد آسان و ارتباط ساده کاربران توصیه می گردد. از موارد حائز اهمیت دیگر دارای ساختار امن ارتباطی بدون نیاز به VPN بوده و قابلیت یکپارچه استفاده به صورت Message ,Voice ,Video را دارا می باشد.

با اخذ مدرک Lync Server 2013 و با استفاده از نرم افزار Lync Serverشما می توانید ارتباطات درون و برون سازمانی را به راحتی یکپارچه کنید.Lync 2013 به سازمان شما این امکان را می دهد که کلیه کارمندان در هر لحظه و هر کجا بتوانند کارهای خود را انجام دهند.چت سرور و ویدئو کنفرانس و ارتباط تلفنی بر روی بستر ip از ویژگی های Lync Server 2013 می باشد.

Microsoft Lync Server یکی از اساسی ترین نیازهای اکثر سازمان ها امروز تشکیل جلسات و کنفرانس های دو یا چند نفره می باشد. لینک با در نظر گرفتن این موضوع به بهترین نحو ممکن این نیاز را برآورده است. برگزاری کنفرانس به صورت صوتی و یا تصویری به همراه امکاناتی که Lync همزمان با کنفرانس ارائه می دهد آن را به یک راهکار کامل و بی رقیب در این زمینه تبدیل کرده است. افراد حاضر در کنفرانس می توانند در یک لابی منتظر باشند و توسط مدیر کنفرانس به داخل کنفرانس وارد شوند. همچنین مدیر کنفرانس می تواند افرادی را که لازم به حضور در کنفرانس نیستند را از کنفرانس بیرون کند یا افراد مورد نیاز را به کنفرانس دعوت کند، مایکروسافت در ادامه روند ارائه نرم افزار Communication Server برنامه Lync Server را تولید و روانه بازار کرده است که علاوه بر تمامی قابلیت های کاربردی و مفید نرم افزارهای موجود در این زمینه بسیاری از امکانات و ویژگی های جدید را در خود گنجانده است. در حقیقت نرم افزار Lync یک نرم افزار یکپارچه سازی ارتباطات در سطح Enterprise است که قابلیت فراهم کردن ارتباط ساده، ارزان و با کیفیت هزاران نفر در سراسر جهان و بر روی دستگاه های مختلف از PC گرفته تا Tablet ها و گوشی های هوشمند را داراست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Lync Server:
- امکان برگزاری جلسات صوتی و تصویری به همراه قابلیت ارائه مطالب و اشتراک فایل ها
- پشتیبانی کامل از ویندوز 8
- امکان دسترسی کاربران و طرف های یک ملاقات در فضای وب ( که از این طریق امکان حضور کاربران سیستم عامل مک و گوشی های هوشمند غیر مایکروسافتی فراهم می شود )
- ترکیب شده با نرم افزارهای آفیس هم چون Outlook, SharePoint, OneNote و ...
- امکان استفاده ترکیبی به همراه Skype
- دارا بودن امکانات فوق العاده پیشرفته پیام رسانی فوری (Instant Messaging، VoIP ، برنامه ریزی و اجرای کنفرانس های ویدیویی)
- قابلیت پشتیبانی از Contact های اوت لوک و مایکروسافت اکسچنج
- امکان بدست آوردن تماس ها (Contacts) از طریق یک دایرکتوری محلی مانند Exchange Server
- امکان نمایش کار افراد مختلف بر روی یک سند
- برقراری بالاترین سطح امنیت برای ارتباطات برقرار شده
- استفاده از پروتکل SIP برای ارتباط کلاینت ها
- استفاده از روش های رمزگذاری TLS  و SRTP و ...
- قابلیت اشتراک گذاری ساده و ایمن فایل ها
- فراهم کردن امکان کارگروهی بر روی یک فایل و یا یک PowerPoint Presentation
- قابلیت رای گیری
- امکان اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ
- امکان اشتراک گذاری برنامه های کاربردی
- و ...

















به سبب یادگیری https://123parse.com/Content/1091-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA-lync-server مراجعه کنید

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : آموزش,lync server, نویسنده : swcsw weafewfwa بازدید : 421 تاريخ : چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت: 17:32